مجله اینترنتی دنیای تبلیغات

مجله تخصصی در زمینه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت

مجله اینترنتی دنیای تبلیغات

مجله تخصصی در زمینه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت

تفاوت مد و استایل

خیلی از افراد مد و فشن را با استایل یکی میدانند در حالی که این کاملا نا درست می باشد این دو کلمه نه تنها هم معنی نیستند بلکه معانی مختلف دور از هم نیز دارند.
 مد در واقع چیزی است که معروف شده است وبیشتر افراد مشهور آن را استفاده می کنند اما در واقع استایل اصلا اینگونه است و استیل بدنی خود فرد می باشد استیل هر کس مختص به خود آن فرد می باشد در حالی که مد یک لباس حالت عامیانه دارد وهمه می توانند که از آن استفاده کنند.
 
ادامه مطلب ...

تقویم هوشمند کاغذ الکتریکی

تقویم هوشمند کاغذ الکتریکی  که با نام  تقویم دیجیتالی نیز شناخته می شود  یکی از جدید ترین مدل های تقویم های هوشمند موجود در بازار ژاپن می باشد که طراحی بسیار زیبا و جالبی دارد. طراح این تقویم ها فردی به نام کوشو سوبوا می باشد که سعی کرده در ساخت این گجت از ایده های زیبا ونوینی استفاده کند. این محصول را تقویم جادویی نامیدند که شبیه به یک تقویم کاغذی است در عین حال از کاربرد های هیجان انگیزی در ان استفاده شده است.

 

ادامه مطلب ...

عکاسی از اجسام بی جان


یکی از روش های عکاسی که بسیار هم پر مخاطب می باشد و زیر گروه های زیادی هم دارد عکاسی از اجسام بی جان است. اما گاها ایده خلق یک تصویر بی جان برای عکاسان خسته کننده می شود اما واقعیت این امر این است که عکاسی از تصاویر بی جان نباید خسته کننده  بلکه تا جای ممکن باید برای بیننده جذابیت ایجاد کنید. یکی از راه های ایجاد جذابیت در عکاسی از این اجسام استفاده از نور ماورا بنفش است. نوری که از بنیادی ترین اصل در تصویر برداری منشا می گیرد و مستقیما به طیف پرتو های الکترومغناطیسی وابسته است. 
ادامه مطلب ...

چرا استفاده از خودنویس


یکی از گرانقیمت ترین هدیه ها خودنویس های لاکچری می باشد. این نوع از هدایا معمولا توسط شرکت های خصوصی و خانواده ها تهیه می گردد. معمولا از این هدیه گران قیمت برای هدیه دادن به مدیران و یا پدران خانواده ها استفاده می شود. البته این بدان معنی نمی باشد که نمی توان از این هدیه گران قیمت در سایر مکان ها استفاده نمود بلکه عموما از خودنویس ها برای هدیه به افراد خاص استفاده می شود. خودنویس ها در انواع مختلفی تولید می شوند و قیمت های متفاوتی دارند. از خودنویس های سی هزار تومانی گرفته تا هدیه های لاکچری چند میلیون تومانی    ادامه مطلب ...

پارچه فلامنت

الیاف بریده عبارت است از الیافی با طول استاندارد که ممکن است هر نوع ترکیبی داشته باشد، اما یک شتیپل پشم ممکن است به صورت یک گلوله پشم باشد و نه یک لیف. یک لیف پیوسته، مانند ابریشم طبیعی یا الییاف مصنوعی را ممکن ا ست بجای لیف، فیلامنت بنامند.  ادامه مطلب ...