مجله اینترنتی دنیای تبلیغات

مجله تخصصی در زمینه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت

مجله اینترنتی دنیای تبلیغات

مجله تخصصی در زمینه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت

ست کردن تی شرت برای رسیدن به ظاهری شیک

ست کردن تی شرت برای رسیدن به ظاهری شیک
تی شرت ها در تابستان اغلب طرفدار بیشتری نسبت به فصل های دیگر دارند. از طرفی برای همه افراد داشتن ظاهری زیبا و متناسب مهم است و از طرف دیگر نیاز به داشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه استفاده از لباس ها در فصول مختلف حائز اهمیت است. در این مقاله راهکارهایی را برای اینکه با استفاده از تی شرت چگونه ظاهری شیک داشته باشید را بررسی خواهیم کرد. اگر شما هم درباره چگونگی ست کردن تیشرت ها کنجکاو هستید، تا انتهای این پست همراه ما باشید.
 
   نکات مهم در چگونگی ست کردن تی شرت ها
تی شرت ها اغلب جز دوست داشتنی ترین لباس های مردانه هستند که می توانید به تعداد زیاد در کمدهایتان پیدا کنید. در واقع تی شرت ها پیش فرض پوشاک برای آقایان هستند. عموما اقایان به ست کردن تی شرت هایشان به اندازه لباس های رسمی شان اهمیت زیادی نمی دهند. اما بهتر است بدانید توجه دقیق به استایل تی شرت ها دقیقا به همان اندازه لباس های رسمی حائز اهمیت است. عوامل زیادی در داشتن ظاهری شیک با تی شرت اهمیت دارند که از جمله آنها می توان به :
  • تناسب
  • رنگ
  • پارچه
  • الگو
  • عملکرد

اشاره کرد. در بخش های بعد با ما همراه باشید زیرا که قصد داریم نحوه نگاه کردن شما به تی شرت ها را به عنوان لباس های محبوبتان تغییر دهیم.

به سایز لباس توجه کنید

این مورد در تمامی لباس ها چه تی شرت ها و چه پیراهن، شلوار و … مهم است. تمامی لباس ها وقتی در سایز متناسب با شما باشند بهتر دیده می شوند. نه تنگ و نه گشاد. آمار نشان می دهد که از نظر زنان، مردانی که لباس های متناسب با سایز خود می پوشند، جذاب تر هستند. مهم نیست که جنس لباس شما چیست، چه الگویی دارد و … در صورتی که مناسب با سایز شما باشد می تواند شما را مردانه تر نشان دهد. اما برای انتخاب سایز مناسب نیز باید به ساختار بدنی خود توجه کنید. شما لباسی را باید انتخاب کنید که نه تنها سایزی مناسب با شما داشته باشد بلکه نکات ضعف بدن شما را بپوشاند. به طور مثال به عکس زیر نگاه کنید.


به صورت کلی، این قانون طلایی را همیشه در ذهن داشته باشید، که سایز لباس های خود را بدانید و مناسب با آن خرید کنید.
قوانین متناسب بودن سایز تی شرت ها
هنگام خرید تی شرت بهتر است به موارد زیر دقت کنید.
  • شانه ها

حلقه شانه ها تی شرت باید دقیقا بر روی حلقه شانه های شما قرار گیرد، قرار نگرفتن این مورد نشان دهنده، بزرگی و یا کوچکی تی شرت برای شماست.

  • آستین ها

در اطراف بازو قرار گیرد و هیچ گونه تاب خوردگی نداشته باشد. اگر بازوهای بزرگی دارید، به دنبال تی شرت هایی با استین های کوتاه باشید.

  • ارتفاع

ارتقاع یا به اصلاح قد تی شرت شما باید در حدی باشد که روی شلوار قرار گیرد. برای اندازه گیری دقیق قد تی شرت بهتر است آن تا زیر کمربند شما قرار گیرد.

  • دور شکم

دقت کنید که دور شکم باید در حدی آزادی را داشته باشد. همچنین دقت کنید که تی شرت ها نباید انحنا کمری شما را نشان دهند.

  • گردن

بهترین روش امتحان کردن سایز بودن دور گردن، نگه داشتن دست ها بالای سر است. در صورتی که دستها را بالا بردید و تی شرت فضای خالی را دور گردن شما ایجاد کرد به معنی گشاد بودن تی شرت است. اگر با بالا بردن دست ها کشیدگی در تی شرت حاصل شد، به معنی تنگ بودن آن است.

به طور کلی: تی شرتی که اندازه شما باشد، هیچ محدودیتی در حرکات شما ایجاد نمی کند و امکان حرکت راحت را برای شما فراهم می کند.

انتخاب رنگ مناسب تی شرت
قبل از هر چیز در نظر بگیرید که انتخاب رنگ مناسب کاملا به فصل مربوط است. در فصول گرم رنگ های روشن و شاد بپوشید و در فصل های سرد، رنگ های تیره و گرم. اما به صورت کلی قانونی برای رنگ وجود دارد که همیشه شما را شیک نشان می دهد.
توصیه می کنیم حداقل چند تی شرت از رنگ های اصلی مردانه در کمد خود داشته باشید. منظور از رنگ های اصلی، چند رنگ زیر است:
  • سفید

ترکیب انواع رنگ ها و سایه های دیگر با تی شرت های کلاسیک سفید می تواند بسیار زیبا باشد. همچنین می توانید از تن های روشن نزدیک به سفید نیز استفاده کنید. علاوه بر اینها انتخاب شلوار و کفش مناسب برای تی شرت های سفید راحتتر است و آزادی عمل بیشتری را به شما می دهد.

  • خاکستری

خاکستری به دلیل خنثی بودن رنگی با اغلب رنگ ها به راحتی ست می شود. شما می توانید یک تی شرت خاکستری را با انواع رنگ شلوار ست کنید و از آن لذت ببرید. همچنین دقت کنید که با رنگی مانند خاکستری اکسسوری هایی مورد استفاده شما بیشتر به چشم می آیند.

  • مشکی و سورمه ای

توصیه این است که از این دو رنگ در روزهای گرم تابستانی استفاده نکنید اما در بقیه فصول انتخاب مناسبی می توانند باشند.

به جنس تی شرت اهمیت دهید

کیفیت جنس همیشه مهم است. ۱۰۰% پنبه بهترین گزینه برای تی شرت ها است. دقت کنید که تی شرت هایی که احساس سبکی دارند، با کیفیت تر دیده می شوند. سعی کنید رنگ های روشن و جنس های پنبه ای را استفاده کنید. خاصیت این سبک آن است که شما را چندین برابر شیک و خاص تر نشان می دهد.  علاوه بر این مخلوط پنبه و دیگر الیاف کششی ( برای حفظ شکل و ایست مناسب تیشرت) می تواند گزینه خوبی باشد.

قوانین برای درک بهتر جنس تی شرت ها
پیش از هر چیز به برچسبی که در پشت یقه و یا در درزهای سمت چپ و راست تیشرت ها زده شده است، دقت کنید. این برچسب ها اطلاعاتی در مورد الیاف استفاده شده و نحوه شستشو دقیق به شما خواهند داد. اما از رایج ترین گزینه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • پنبه
پارچه ای نرم، صاف با رشته های کوتاه است. این جنس بهترین نوع جنس برای تی شرت ها است اما اغلب ایست مناسب خود را بعد از مدتی از دست می دهد و نگهداری از آن سخت است.
  • پنبه ارگانیک

یکی از گران نوع ترین پنبه هاست. نخ های پنبه ارگانیک، از گل های پنبه با حداقل میزان سموم و آفات تولید می شود. اغلب برای کودکان و افرادی با حساسیت های پوستی استفاده می شود.

  • پیما

نوعی پنبه (کتان) است که بالاترین درجه پنبه و الیاف طولانی را دارا است. به همین دلیل در مقابل کشش و محو شدگی ، مقاومت بالایی دارد و با هر سایش نرم تر می شود.

  • بامبو

تی شرت های ساخته شده از بامبو به شدت نرم و لطیف هستند علاوه بر آن ایست زیبایی دارند که دلیل قیمت گران آن هاست.

  • جرسی

به طور معمول از ترکیب پنبه و نخ های مصنوعی به صورت کشباف تهیه می شود. معمولا تی شرت های با جنس جرسی انعطاف پذیر و راحت هستند.

  • پلی استر

سبک و خشک هستند. اجازه تنفس کمی به بدن می دهند اما ایست مناسبی دارند و در برابر چین و چروک مقاوم هستند.

  • ریون

به آن ویسکوز نیز گفته می شود. فیبری ساخته شده از چوب است که در مقابل چین و چروک مقاوم است. به هیچ عنوان این جنس برای تی شرت توصیه نمیشود.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی سه فاکتور مهم: سایز، رنگ و جنس که از مهمترین، پنج فاکتور چگونگی ست کردن تیشرت ها می باشند، پرداختیم. در بخش های بعدی در مورد نحوه صحیح پوشیدن تیشرت ها و کاربرد انها صحبت خواهیم کرد. در صورت تمایل می توانید در بخش های بعدی ما را همراهی کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.