مجله اینترنتی دنیای تبلیغات

مجله تخصصی در زمینه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت

مجله اینترنتی دنیای تبلیغات

مجله تخصصی در زمینه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت

بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2020

بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2020
هرچند که تابستان تازه شروع شده است اما ما همیشه درباره اتفاقات و ترندهای فصل های اینده هیجان زده هستیم. در فصل های متفاوت شاهد انواع بسته بندی با ظاهری متفاوت نسبت به فصل تابستان هستیم. بررسی این روند جدید در بسته بندی ها به شما کمک می کند تا برای ایده های جدید به منظور افزایش مشتریان و شناخته تر شدن نام تجاری تان آماده شوید. در این مقاله به بررسی بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2020 خواهیم پرداخت.
بر اساس گزارش های روند محبوب ترین تم ها می توان گفت تم های محبوب بسته بندی برای فصل های پاییز و زمستان در سال 2019-2020 به شرح زیر است:
  سبک دهه ی 1970
 یکی از ترندهای جدید در بسته بندی، سبک دهه 1970 میلادی است. رنگ های خاکستری و گرم، الگوهایی مانند گل و گیاه یکی از اصلی ترین مشخصات مدل ها در آن دهه بوده اند. همچینن این بسته بندی مناسب پاییز بوده است اما می تواند برای زمستان و بهار نیز استفاده شود. عموما مواد استفاده شده در این بسته بندی ها پنبه، کاغذ کرافت و … است که الهام بخشی از سبکی و پر است.
سبک های قابل مشاهده
 این سبک ها جدیدترین ترندها برای کیف نیز هستند. از موادی طلقی استفاده می شوند تا سطح داخل بسته بندی مشخص باشد. ترکیب این مواد پلاستیکی و طلق مانند که خرید افراد را نشان می دهد می تواند به شما برای برندسازی بیشتر نیز کمک کند. همچین اگر لوگو شما بر روی آن چاپ شده باشد می تواند به عنوان عنصری تبلیغ کننده در سطح شهر از آن استفاده کرد.این بسته بندی ها بسیار منحصر به فرد هستند و هزینه ای بیشتر نسبت به بسته بندی های دیگر به خود اختصاص می دهند.
سبک های روبانی
 جزئیات در هر بسته بندی می تواند بیشتر از چیزی که فکر می کنید برای مشتریانتان جالب باشد. به عنوان مثال یکی از بسته بندی های محبوب فصل پاییز و زمستان سال 2019-2029 می تواند شامل دسته هایی روبانی باشد. به عبارتی اضافی کردن روبان به کیسه های کاغذی یا بسته بندی جعبه های هدیه یکی از ترندهای امسال است. تنوع رنگی، جنسی، ابعاد و منعطف بودن آنها باعث محبوبیت بیشتر آن ها بین مردم شده است.
بسته بندی های قابل بازیافت
 با توجه به خطرهای محیط زیستی، بسیاری از شرکت ها و طراحان مد، محصولات با مواد سازگار با محیط زیست را ایجاد می کنند که قابلیت بازیافت نیز داشته باشد. در سال های اخیر به دلیل گرم تر شدن کره زمین مسئله توجه به محیط زیست افزایش بیشتری پیدا کرده است از این رو یکی از مهمترین ترندهای هر ساله برای بسته بندی محصولات در نظر گرفتن سازگاری آن با محیط زیست است. هنگام ایجاد بسته بندی جدید طراحان به این مسئله توجه می کنند که از موادی مانند کاغذ و یا پارچه بیشتر استفاده شود که قابلیت  بازیافت و استفاده مجدد را داشته باشند.
بسته بندی های کار شده با مخمل
 پارچه مخمل برای بسته بندی یکی از ترندهای شیک برای فصل پاییز و زمستان امسال است. این مخمل های می توانند بر روی دسته کیسه خرید، کیف و … استفاده شوند. همچنین می تواند به صورت ترکیبی با دیگر ترند های امسال استفاده شود و بسته بندی منحصر به فردی را ایجاد کند.
نئونی (فسفری)
 یکی از ترندهایی است که در سال های اخیر و امسال بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. از نارنجی، زرد، سبز، صورتی، بنفش و … رنگ های نئونی می توانند به صورت تنها و یا ترکیبی بر روی بسته بندی ها ساتفاده شوند. علاوه بر آن می توان انواع طرح ها را با ترکیبات رنگی نئونی بر روی بسته بندی ها چاپ کرد. این کار به منحصر به فرد بودن بسته بندی شما کمک خواهد کرد.
کیسه های قابل حمل و نقل:
اما از مهمترین ترندهای امسال کیسه های قابل تا کردن و حمل و نقل شدن هستند. به این دلیل استفاده از این کیسه ها اهمیت پیدا کرده است چون جنس به کار برده شده در ان قابلیت استفاده چندین باره دارد و به راحتی تا می شود. این سبک از کیسه ها با محیط زیست سازگار و از الیاف طبیعی با قابلیت پایداری بالا ساخته شده اند. به همین دلیل شما می توانید برای مدت طولانی حتی در خرید از آنها استفاده کنید.
دوام این محصولات باعث شده است که اکثر کتاب فروشی ها، مراکز خرید بزرگ و … از آن برای مشتریانشان استفاده کنند. از مزایای این ساک ها قابلیت تا شدن آن هاست همچنین عموما دکمه یا زیپی روی آن تعبیه می شود تا از ریختن مواد به خارج از بسته بندی جلوگیری کند. شما می توانید به راحتی در صورت خالی بودن آن را تا کنید و در کیفتان قرار دهید و هر زمان که نیاز داشته اید دوباره از آن استفاده کنید.
این کیسه ها کاربردی و شیک هستند. وزن این کیسه ها نسبت به دگیر کیسه ها سبک تر است. شما می توانید نام تجاری و لوگو خود را نیز بر روی این کیسه ها چاپ کنید. دوام و عدم پاره شدن این کیف ها بسیاری از شرکت ها و مراکز خرید در سراسر دنیا را به استفاده از آن ها تشویق کرده است.
سخن اخر
به طور دقیق نیم توان گفت که ترند بسته بندی های هر سال بسیار متفاوت با سال های گذشته است. اما می توان گفت در هر سال علاوه بر طرح های جدید، سبک های جدید نیز به بسته بندی ها اضافی می شود. این مسئله که چقدر این بسته بندی ها مناسب و مطابق با سلیقه مشتریان و منطبق با هزینه ایست که صاحبان کسب و کار برای آن می کنند را نمی توان به طور دقیق تقریب زد. نکته حائز اهمیت آن است که صنعت بسته بندی اخیرا به عنوان یک صنعت که دارای ترندهای متعدد سالانه می تواند باشد، مورد توججه قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.